İlişkilerde Ustalaşmak

 İlişkilerde Ustalaşmak



Deneyimsel Tasarım Öğretisi, geçmiş deneyimlerden yola çıkarak, geleceğimizi tasarlamaya yönelik stratejiler üreten bir bilgi topluluğudur. 

 İnsanın daha mutlu, daha başarılı, daha iyi ilişkilerinin olması için yöntemler sunar.

"Kim Kimdir""İlişkilerde Ustalık" ve "Başarı Psikolojisi" Programları ile bu amaca katkı sağlar.

Deneyimsel Tasarım Öğretisinde anlatılan tüm bilgiler, gerçek bilgiler olup, tüm zamanlar, tüm konular ve tüm insanlar için geçerlidir.

***

"Milyarlarca insan içinde, 

'Bir' kişinin ne önemli olabilir ki?

Bunun cevabını, o 'bir' kişiye sorun!"

Yahya Hamurcu

***



Yorumlar

  1. Dün anlaştığımız eşimle bugün neden tartışıyorum, ne oldu da çocuğum sözümü dinlemez oldu hepsinin cevabını bu programda buldum. Çözümleri de. Çok teşekkür ederim. Herkesin alması gereken bir eğitim

    YanıtlaSil
  2. İnsan neden problem yaşar, nasıl çözebilir bildiğinde daha kaliteli ilişkiler kurmaya başlıyor. Buradaki eğitim programları ile buna katkı sunan hocalarıma teşekkürü borç bilirim👏🌼

    YanıtlaSil
  3. En ihtiyacımız olan şey... İlişkilerimize yön verebilmek... İletişimimizi problem çözmek için kullanabilmek...

    YanıtlaSil
  4. İnsan hayatta dengeyi bozabilir. Peki dengeyi bozan ne? Bunun sebebini bildiğimde daha dengeli ilişkiler kurabiliyorum...

    YanıtlaSil
  5. Bozan da biziz, toparlayacak olan da. Hem çok üzücü hem de çok anlaşılabilir... Ama konforu da tam da burdan geliyor.

    YanıtlaSil
  6. Hayatta hep denge lazım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar